Αναγνώστες

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΟΡΙΕΣ (ΑΡΧΕΙΟ 21-4-2010)


Πραγματικά η χώρα μας είναι αρκετά περίεργη. Έχουμε που έχουμε τόσα προβλήματα όπως λένε οι μεγάλοι, έχουμε και μέσα σε όλα, αυτό πού ονομάζουν απεργίες. Γιατί το λέω αυτό ?
Ήθελα χτες το μεσημέρι να πάρω από ένα περίπτερο ένα περιοδικό. Όλα καλά μέχρι εδώ μόνο που είχε ξεφύγει, από εμένα και την μητέρα μου, μιά μικρή λεπτομέρεια. Τα περίπτερα είχαν 24ωρη απεργία। Έτσι, δεν κατάφερα να αγοράσω αυτό που ήθελα. Το απόγευμα που είχα ανοιχτή την τηλεόραση άκουσα πάλι για απεργίες σε πολλούς κλάδους εργασίας.Και ρωτάω με το απλό μυαλό που έχω।।Εγώ όπως και χιλιάδες άλλος κόσμος χτες ήθελαν να δώσουν χρήματα για να αγοράσουν διάφορα πράγματα από τα περίπτερα. Αρα και αυτοί από τα περίπτερα με την σειρά τους έχοντας μαζέψει αυτή τη μέρα χρήματα θα πλήρωναν κάτι άλλο. Τα χρήματα θα κυκλοφορούν και όλοι θα μπορούν να δουλεύουν και να κερδίζουν ώστε να μπορούν να ζουν με αξιοπρέπεια. Γιατί τότε οι μεγάλοι κάνουν απεργίες και λογικά με αυτά που λέω χάνονται χρήματα, χάνεται αξιοπρέπεια. Δεν πρέπει να βλέπουμε το καλό όλων ?. Δεν πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον για να πάει μπροστά, όπως λένε, η χώρα μας ? Δεν πρέπει να ζουν οι άνθρωποι χωρίς άγχος και προβλήματα ?Δεν μας αρέσει να δουλεύουμε σωστά ? Δεν τους αρέσει να μεγαλώσουν σωστά οι νέοι ? Δεν τους αρέσει οι άνθρωποι να κρατήσουν τις αξίες τους ? Ας μου πει λοιπόν κάποιος, γιατί στην περίεργη χώρα που ζούμε κάνουμε τα αντίθετα από αυτά που πρέπει και που θα δημιουργήσουν πολύ δύσκολα χρόνια για εμάς τα παιδιά ? Σας ευχαριστώ που για μιά ακόμη φορά είχατε την υπομονή να με ακούσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου